im so not sorry

Hejhej Vet att det var typ en miljon år sen jag skrev något här men nu gör jag det, bättre sent än aldrig, right? Ganska mycke har hänt sen sist så kan ju ta det lite kort såhär..:) Jag och min pojke har vart tillsammans i över 5 månader och snart ett halv år, vi har förlovat oss också, sen så har jag gått ut första året på gymnasiet och jag klarade det även fast jag hade bajsigt mycket frånvaro, så YEEY! Sen så har det väl inte hänt så mycke mer värt att nämna egentligen.. är hemma hos jontes pappa med jonte nu för vi ska fara till bergland imrn och sen på jontes släktträff, vilket nog blir nice så:) Ajaa ska mysa med min älskade nu och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0