when angels deserve to die

såg nyss klart ett avsnitt av älskade criminal minds, funderar på att joina sängen och göra det man brukar göra där ;);););) haha nej men imrn är iaf en bra dag, får pengar så då ska jag äntligen köpa allt som jag velat köpa sen typ mina pengar tog slut som var för typ as länge sen så, YEEY FÖR IMRN! ska nog träffa beabebo (<3) imorgon om hon inte är hemme som hon var idag åh hoppas inte det, saknar hon, SÅ OM DU LÄSER DETTA BEABEBO SÅ JAG SAKNAR DIG LIKE HELL MKEY? <3 eheh jag vet att du kmr läsa det här så.... 0.ó
Chillade på stan idag, träffade asnice folk så det var trevligt, kan förövrig säga att jag är så fucking jävla taggad på att fara till metaltown och peace and love..men lixom pengar...behöver mkt pengar då, och ja suger på att spara pengar. så fu <//3 ska sluta dampskriva nu, ska dra mig till min garderob aka golvet/sängen och hitta nå kläder tills imrn, så jag kan sova längre :]
HAREEEEEEEEEEEEEE

finaste tofflorna jag hitta på en fest och mina ben <///3


Kommentarer
Postat av: beaa

klart jag läser sötnos. <3

saknar dig med!!!! och jag är inte hemma idag :*

2011-01-26 @ 10:50:00
URL: http://beabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0