this dying has gotten old

HEHEHEHELLU, har as tråkigt och försöker komma på något som jag kan göra ikv, vill inte vara hemma ikv vill ut..
Aja får se om jag lyckas med det.

Sitter och kollar på jerseylicious är kul verkligen, är ensam hemma just nu också med min cola zero <<33<33<33<3<33<3<3 FAN NU SLUTADE DET:((((((((((((((((((((((((((((((( fast det är big bang theory YEY :]
Åh förlåt bea för att jag fick dig att ta en tidigare buss och att jag inte kunde....love you hun<3

HAHA har hållt på skriva det här inlägget i typ en kvart, inte lätt asså. MEN MIN KVÄLL ÄR RÄDDAD!!
blir att dra till jens och sleepa där AWESOME!:]

peddo per om SÖTNOS<3:
EHEHEHEHEHEHEHEHHEEHEH..
well.. om du undrade så har jag inte kunnat sluta att ge folk mina vackra peddo-miner.. dom skrattarrrrrrrr :]]<3
svar: vad bra för jag har ju faktiskt undrat, HIHIH dom är as vackra!<333

Bjuder på några as fina nytagna bilder i cam
Älskar duckface'et på första bilden (y)
HAHA SÖT TJEJ MEN GÅRDAGENS SMINK UTKLETAT; SEXYYYYY



Kommentarer
Postat av: beaa

men sofie älskling..<3

2011-01-24 @ 12:08:16
URL: http://beabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0