but she got class and she got style

fittafittafittafittafitta...

ALHGAHDGIHADLGHADHGÖOAÖDGOJAÄF -
yepp typ allt är sådär nu, vet inte vad jag ska göra håller på bryta ihop, har panik.
Men jag kan inte vara det, nej det går inte, jag längtar tills imrn då allt borde antingen bli bättre eller så blir allt förstört.


åh vill göra allt jag inte får göra


Btw du är en jävligt patetisk människa och har då fan ingen rätt att kalla mig sånna saker eller döma mig,
för du känner mig inte ens, vi har aldrig ens pratat bara sett varann typ 2 gånger.
Bara patetiskt, blir verkligen sååååååååååååååååååååååååååååååå ledsen av det du säger till han om mig
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA patetiskt

Rörigt inlägg jag vet , men det är lika rörigt om inte mer i mitt huvud just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0