A pill to make you numb

HELLUUUU!!

Ligger i min awzum säng med daz ALICE I UNDERLIVET atm, as nice vettu vi ska typ sovaaaaaaaa snart för ska upp as tidigt imrn och dampa lite på stan yeeesyeees..
är övertrött känner jag men kommer typ inte kunna sova nått as usual, sömnproblem (y) <3<33<3<3<3
HIHIHIH nu är alic epå toaaa:]
JUSTE HAR AS FINT HELLO KITTY TÄCKE OCH KUDDE <3<3<3
MEEEHPMEEHP vet inte vad jag ska skriva,,, ÄLSKAR CAPS LOCK BTW!
ska kanske till min fina bea imrn som bor ute i daz skog :(((((((((((((((((( <-- fina dubbehakor!
Alice vill byta säng med mig :] SOFIES SÄNG = BÄÄST!
HAHAHA ska sluta skriva nu ....

söt_chey_as_seriös


HÄR IS DAZ ALICE I UNDERLIVET!!!

Kommentarer
Postat av: beaa

du kunde inte komma :(

och ni två är underbart söta.<3

2011-01-11 @ 02:37:12
URL: http://beabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0