go fuck all my friends just to see if I still care at all

HELLU ALLESAMMMANSSSSS!
Har typ chillat hemma i sängen hela dagen tills klockan var vid 6 då alice tyckte att vi skulle till stan och hyra film och göra andra saker. Så jag slänge på mig nå random kläder satt upp håret och drog iväg till stan. Väl på hemmakväll träffade jag min kvinna jennifer och sandra. Det var nicee. Jag och alice hyrde en film vid namn stay cool tror ja, sen drog vi med bussen hem till mig. Och väl då bestämmde vi oss för att poppa popkorn, ni vet sånna som man gör i en kastrull inte mikro...det blev ju som det blev lilla alice filmade det hihih :] tiden har gått jävligt snabbt klockan är redan 20 över 1 och ska ska snart se how i met you mother sen blire duschen och sen att joina sängen med nån film.

Min hals har fuckad sig like hell så den dödar mig för varje sekund och jag sitter och nyser som en galning..
och nördar facebook<3<3<3<3<3<3<3

Har ikv kommit fram till att:
  • Jag och Alice äger!
  • Jennifer AKA batman är min kvinna<3<3<3
  • Jag måste vara med Filip snart!!!!!
  • Och att en viss person är väldigt pinsam....
AJA HEJDÅ PÖSSPÖSSPÖSSSPÖSÖSÖÖSÖSÖSPSPSPS


Bjuder på en fin bild på alice och en på mig OCh alice:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0