Behind crimson eyes

Somnade vid kanske 5 igår, lite grejer hände så vart svårt att somna då. Sen vaknade jag vid halv 4 och har typ blivit sjuk nu så yeey.... har iaf as trött och måste städa mitt rum idag.

Kör på dag 2 nu då.
Min första kyss.
Nu räknar jag inte med alla oseriöst saker man gjorde när man var mindre typ ryskaposten osv.
Jag kommer inte exakt ihåg när det var men jag var iaf i Kiruna med min kompis och där träffade jag en kille som jag hade snackat med under en lååååååång period och vi träffades och så och sen så kysste han mig och jag han. så mkt vare om det så.:)


Ni får en bild från en fest i vännäs inte i bästa tillstånd men.
Saknar mitt röda och svarta hår</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0